Startsidan

Dödssjukan skulle jag tro

Godmorgon vänner!

Idag är pappan hemma och är sjuk. Varför blir män så himla ynkliga och tyck-synd-om-mig-för-jag-är-döendes? Eller drog jag alla över en kam nu? Hur är era pappor/män/söner/manliga vänner när de är sjuka?

Idag måste jag pyssla med en viktig sak och så måste jag gå till Müllers och köpa lite choklad. Jag har klarat mig utan rätt länge nu.

Ikväll är det fotbollsträning och min stackars kropp är fortfarande död efter i lördags. Men ja, bara jag får värma upp så ska den känna sig på topp igen. Inte för att min topp ligger så speciellt högt upp just nu, men ja, ni fattar.

En bild på lite av den viktiga saken. Gud vad nyfikna alla blev!


Kommentarer
Av: Carro

Jag kan då bara säga att mina 'manliga vänner' i ungefär min egen ålder blir då rent patetiska när de är sjuka! Det finns ingen hejd; deras förkylning är värre än aids-epedemin och världssvälten tillsammans.Vet inte vad det kan bero på.

Av: tina

såg du kommenterat i blondinbellas blogg att hon gått ner i vikt. det är inte så konstigt när hon BANTAR och använder sig av bantningemetoder.....

2009-02-16 @ 14:33:46
URL: http://eckka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback