Startsidan

En fullspikad dag, typ

Hej vänner!

Idag har jag inte hunnit skriva för jag har lekt med barnen och lämnat och hämtat  på pianolektion och sånt. Sen satt lilltjejen här och spelade Mahjong och då kunde jag inte heller skriva. Sen var jag ju ute med hunden men det kanske någon förstod eftersom jag publicerade bilder på honom. När jag var ute med Felix var det så himla fint väder. Solen brände mot leggingsen och då ler man ju med hela ansiktet. Tyvärr blev det inga bra bilder på solen eller så.

Nu har vi ätit kvällsbröd och det var gott. Förresten så pratade jag med Eric igen idag. På mobilen alltså. Jag tror att det kostade ungefär 10 kronor för ett par minuter. Jag är inte helt säker.

Kommentarer
Av: Julia

Hej, din blogg var jättefin ! :)

Tar du betalt för att fixa bloggar ? :)

Av: Julia

vad synd :(

Jag som tänkte fråga om du kunde hjälpa mig med min blogg :/

Kram

2009-02-04 @ 20:21:53
URL: http://ekendahls.blogg.se/
Av: Julia

Guud vad snällt ! :) Lovar att länka dig , så mycket jag kan ! :D<33

2009-02-04 @ 20:26:03
URL: http://ekendahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback