Startsidan

Fotbollsträff

Hej vänner!

Nu har jag varit och hälsat på fotbollslaget. Jag valde att inte träna idag eftersom jag inte har några skor. Jag ska fara och köpa det någon gång under veckan. Morgondagen har jag planerat ganska bra. Jag ska gå till H&M och se om jag hittar nån snygg tjocktröja och så ska jag nog köpa lite godis. Sen finns det en del av centrumet som jag inte har utforskat än så det ska jag nog också göra.

Jag tror att jag och lillpojken är vänner nu. Jag har ju hjälpt honom med läxan och spelat fotboll med honom. Fast jag har inte fått någon kram än så han tycker nog inte om mig lika mycket som förut.

Kommentarer
Av: Anonym

Din blogg är jättefin!

Kolla gärna in på min om du vill :)



www.tekirch.blogg.se

www.tekirch.blogg.se

" rel="nofollow">www.tekirch.blogg.se*

2009-02-03 @ 01:14:15
Av: shoebox

Skorna längst till höger kommer från Burberry.

2009-02-03 @ 10:32:01
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback