Startsidan

Jag vill åka hem, hehehe

Den här konversationen utspelade sig just efter att Felix hade ätit upp chokladkakan. Jag var på mitt rum då så jag visste inget.

-Har du ätit upp chokladen?
-Va?
-Chokladen.
-Va, vilken choklad?
-Kuhflecken.
-Va, nej?
-Nähä, då är det Felix.
-Jahapp. (Jag trodde att de skämtade)
- Vi trodde det var du som hade ätit upp den och sen spritt ut papperet vid Felix korg.
- Haha, nej!
- Ja, eller så orkade du inte gå upp och slänga det så du lämnade det bara på golvet.

Ja, ni ser så de anklagar mig. Igår skulle jag skojas lite med pappan när vi dekorerade tårtan. Han spillde chokladsås på golvet så då frågade jag "Varför häller du chokladen på golvet?". Då svarade han "För jag hoppades att du skulle trampa i det". Se pappa, dina skämt behöver jag inte sakna.

Haha, jag skrev att jag skulle jävlas med pappan först men när jag läste den tyska översättningen stod det att jag skulle "fuck ein wenig mit dem Vater" och det tyckte jag inte lät så bra.

Kommentarer
Av: Eric

hahaha :D dom verkar ju var nästan lika roliga som mig och din familj och urax

2009-02-18 @ 22:17:48
Av: Carro

HAHAHAHA. Otrohetsdrama på högsta nivå. Jag fnissade högt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback