Startsidan

Kramkalas!

Hej alla vänner!

Imorse kom lillpojken in och väckte mig men på ett snällt sätt och det var ju snällt. Nu sitter han och ser tv här på mitt rum fast han ska egentligen göra franska. Jag säger åt honom lite då och då så han får det gjort. Jag är ju inte sådär öerdrivet bra på franska så min hjälp är inte så mycket till hjälp. Sen när jag läser glosorna på tyska betonar jag på fel ställe och så förstår han inte. Fast oftast förstår han.

Jag har fått två kramar av honom idag och jag har inte ens lovat att gå med på hockeyn. Han måste verkligen tycka om mig!

Kommentarer
Av: Violet

Jag kan inte så mycket om sånt,



Det vart jätte fint, vad ska du hitta på för något kuligt idag?♥

Av: Sofie

Guh va kul med au pair!

Har du vart det länge? Var i tyskland är du? :)

2009-02-01 @ 13:19:39
URL: http://severinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback