Startsidan

Lillpojken skriver

Hej vänner!
idag hende det en spänande sag...:P
nar vi skulla äta lunch..
vi sat vit ät booooood ok vempande poor matten ok dor
jik n mann fuerbi!!!!!!!!
han bar poo n bricka merd drincka pooo!
ok natuerlitviis halckader hahn pressies!
nahr hahn  passereder mey!
ok date ressuldertede i @ jorge luckdade alkohool!  
resten.av dagen .

date har lillpoiken skrivit men jorge hahr sagt vad
han skulle skriva.är han inta ducktig ?!


(Min översättning, jag vet inte om jag pratar konstigt eller om det bara är så att han är tysk)

Hej vänner!
Idag hände det en spännande sak när vi skulle äta lunch. Vi satt vid ett bord och väntade på maten och då gick en man förbi. Han bar på en bricka med drinkar på och naturligtvis halkade han precis när han passerade mig. Det resulterade i att jag luktade alkohol resten av dagen.


Det här har lillpojken skrivit men jag har sagt vad han skulle skriva. Är han inte duktig?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback