Startsidan

Lista

1. Vilket är ditt mellannamn?  Viola

2. Vilken tid gick du upp i morse?  halv 8

3. Är du i ett förhållande nu? Ja

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? Drygt två år

7. Har du haft ett seriöst förhållande? Ja

8. Vem vet mest om dig? Kanske Eric

9. Vad gör du på fredagskvällar? Slappar

10. Bästa filmen du någonsin har sett? Sunes Sommar

12. Har du någonsin varit full? Ja

13. Har du testat droger?  Nej

14. Röker du?  Snusk!

15. Snusar du? Snusk!

16. Saknar du någon just nu? Ja

17. Hur mår du idag? Suveränt, fast det skulle vara gott med lite choklad

18. Hur många tabletter tar du dagligen? En tablett

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Jag slappade nog

21. Senaste landet du besökte bortsett från sverige? Österrike om man inte räknar med Tyskland 

22. När var du där? Idag

23. Är du rasist? Nej

24. Har du helt svenskt ursprung? Ja

26. Föredrar du svenska eller utländska killar? Spela roll gummiboll

27. Ser du fram emot någonting just nu? Nja

28. Skötte du skolan? Ja

29. Vad hade du för betyg förra terminen? Vet faktiskt inte, åkte innan betyget kom, om det kom något, hehe

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? Spikat naturligtvis

31. Vilket ämne var det?  Lite olika

32. Har du fått ig på ett prov? Ja faktiskt en gång, men det fick typ alla.

33. Har du spelat/spelar du i ett band? Tyvärr inte

34. Anser du dig vara intelligent? Ja fy tusan

35. Vilken har varit den bästa tiden av ditt liv? Min tid med Eric

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Har inte alla det?

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Ja fast inte medvetet

39. Har du haft sömnproblem? Ja

40. Hur ofta gråter du? När jag inte fått choklad

41. Vad gör du när du mår dåligt? Skriver dikter/låtar

42. Vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt? Till Eric, stackars honom

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex? Haha nej!

46. Har du varit otrogen någon gång? Nej

47. Har någon varit otrogen mot dig? Nej

48. Är du stolt över dig själv? Ja gud ja!

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? Att jag är så fruktansvärt rolig.

50. Vad får du ofta komplimanger för? Att jag är söt, SÖT! JAG ÄR INTE SÖT!

51. Har du lätt att få folk att skratta? Jahaarå!

52. Cider eller öl? Vatten

53. Har du några talanger? Jag är fyndig

54. Vet du om någon är kär i dig? Ja Eric älskar mig mest av allt på hela jorden!

55. Är du bra kompis med ditt/dina syskon? Ja när hon är snäll

57. hur lång är du? 179

58. Hur mycket väger du? Sånt frågar man inte en kvinna

59. Vilken storlek har du på kläderna? Helst medium


Kommentarer
Av: Carolin

Jag tycker Viola är så fint :)

Av: Eric

åh du är så söt :) du är min älskling med!

2009-02-28 @ 18:19:09
URL: http://ericsj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback