Startsidan

Rodeo

Hej vänner!

Idag blåser det rätt mycket och det gjorde hästarna rädda. Jamie försökte bli av med mig ett par gånger men det lyckades han inte med. Nu har jag duschat och käkat lunch och allt sånt viktigt.

Sofia om du läser det här, hur mår ni?

Det var ju några som undrar vars jag ska pierca mig. I bröstvårtan tänkte jag. Nej nu ljög jag för där har jag redan en. Nej nu ljög jag igen. Jag tänkte köpa en stav bara och byta. Fast mamma du kanske kan skicka ner min. Fast jag törs lix inte byta den själv så det är väl inte lönt.

Kommentarer
Av: Cristel

HAHA JAG VET, JAG MED ! haha vi satt och sa allt som hände i förväg igår trots att det var jättelänge sen vi såg den.. förrestenm på visningsbilden är du ju superlik sunes storasyster ;P haha

Av: Sofia

Hej!

Allt bra bra, börjar se ut som en "heffa klump". Måste vara en fotbollsspelare, man kan titta på magen å se hur det dunkar ut en fot ibland. Vi funderar på att köpa hus, har kollat lite men de är ju så förbaskat dyra de som finns :(

Ha en bra dag!

Kram kram

2009-02-11 @ 08:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback