Startsidan

Sammanfattning

Hej alla läsare!

Så var det fotbollscupen ja. Vi vann tre matcher, en oavgjord och en förlust. Förra året de var där så förlorade de alla så det var en klar förbättring. När vi kom dit var det 5 minuter tills vi skulle spela så vi fick kasta på oss kläderna och hann inte värma upp. De har konstiga sockar för de slutar vid foten och går bara med ett band under hälen. Ni vet som barn har. Så eftersom jag hade bara vanliga fotbollssockar var jag tvungen att spela med två par. På planen trodde jag inte mina ögon när bollen studsade i väggen och andra laget fortsatte spela. Men det fick man tydligen. När bollen gick ut över andra långsidan var det dock inrullning, inte inspark eller vad det heter som det brukar vara inomhus. Sen var det en fetis, jag menar spelare, som hade svarta stringtrosor under sina vita, genomskinliga shorts. Hur tänker man då? Jag såg varenda cellulit! Min favorit var dock tjejen där brösten hade hoppat ur bhn. Hon märkte det inte utan spelade vidare. Det var roligt.

Sen fick jag veta att en tjej i laget kommer från Mexico och studerar i Tyskland. Hon var väldigt trevlig!

När vi hade spelat klart var det en liten ceremoni och alla fick varsin gubbe. Titta pappa, snart har jag lika många som du!





Kommentarer
Av: Anonym

2009-02-15 @ 16:55:51
Av: Lilla mamma

Va snygg. Men du får fixa en egen hylla till dina bucklor.

2009-02-15 @ 16:56:54
Av: Anonym

Grattis.

Jag tycker det ser ut som en tjej inte en gubbe men den var fin. Jag tror mamma är lite avundsjuk.

2009-02-15 @ 22:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback