Startsidan

Sol och värme!

Nu har jag varit på H&M. Jag skulle ju köpa en snygg tjocktröja men det fanns ingen. Jag hittade ingenting annat heller, provade inte ens nåt. Har jag förresten berättat om första gången jag var på H&M här i Landsberg? När jag kom in genom dörren funderade jag på varför de hade tantavdelningen närmast ingången. Man vill väl locka in kunderna med det snyggaste? Men ja, det fanns ingen annan avdelning. Fashionavdelning är puts väck!

Solen skiner ute nu och det är så himla skönt! Jag var tvungen att ta av mig vantarna och dra upp dragkedjan på jackan för att det var så varmt! Och där sitter ni i kalla Sverige och fryser!

När den här fula bilden togs var det också sol.

Kommentarer
Av: lotta

å varför kan inte tanter ha det snyggaste? ;-(

2009-02-03 @ 12:52:05
Av: Sofia

Men när jobbar du?

Varkar ju ha tid för shopping varje dag. Blir riktigt avis :(

2009-02-03 @ 13:08:49
Av: Lilla mamma

Vadå tantavdelning??

Det heter väl dra ner dragkedjan, eller var det kallt trots solen? :)

2009-02-03 @ 22:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback