Startsidan

Lammspett

Det kom främmande idag och åt middag. Vi åt bröd, avocadoröra, tsatsiki och hummus. Paprika, zucchini, och grillspett. På grillspetten var det tomater, bacon, sparris och lammkött. Mamma jag åt lammkött! Jag förstår att du sitter och ryser nu men jag överlevde.

Lilltjejen var på maskerad idag hos en vän. Hon var utklädd till sheriff och såg himla cool ut. Hon hade en liten gosedjurshäst i bältet men jag tyckte det såg ut som en älg. Efter att jag hade sagt älg till den massa gånger råkade hon säga älg också. Det var roligt för då blev hon arg på sig själv.

Jag tänkte vänta tills gästerna far hem så jag kan gå upp och städa bort i köket. Jag tror inte de har farit hem än. Men ja. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback