Startsidan

Åka häst

Hej vänner!

Nu har jag varit och ridit med mamman. Eftersom det regnade red vi inne i ridhuset. Jag har inte ridit dressyr på fem år så jag kände mig som en liten unge när hon gjorde skänkelvikningar och det ena och det andra. Därför pysslade jag med vänd snett igenom och volter i olika gångarter. Efter ett tag bytte vi häst och det var en nedrans skillnad. Från att hästen stannar om man slappnar av i en sekund till att hästen travar om man inte håller in den. Rumpan mår i alla fall bra och det är ju skönt. Jag hade ridbyxor på mig idag, jag tror att det är därför. De är ljusblå om ni undrar, mycket stiligt.

När jag har duschat ska jag kanske baka med sjukpojken och sen måste jag ju gå och handla.

Kommentarer
Av: Eric

haha hoppas han nyser i smeten, och jag har fan fått skriva sån jävla texgt för att kunna kommentera 2 gånger nu!

2009-01-19 @ 13:37:32
Av: Cristel

jaa gör det ! den var faktiskt sevärd !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback