Startsidan

Bananöverraskningar

Nu har vi varit och käkat middag hos Erics pappa. Har jag otur eller? Idag IGEN fick jag himla fruktsallad med banan. Synd att alla ska he banan i nyttiga efterrätter. När det är tårta eller så med banan i skippar jag att äta och det är ju hälsosamt.

Nu ska vi fara till Claudia eller så kommer dom hit, det är inte bestämt än. Jag skulle dock vilja att dom kom hit eftersom jag måste fixa iordning mina saker. Det känns som att det är sovadags nu men det är det ju inte. Fy så trött jag blir på vintern.

Kommentarer
Av: Malin

Allergisk mot banan? Eller tycker inte om?



Ingen kallsup har jag känt av, men om man petar ut hakan för mycket (exmeplevis för att se sig själv i spelgen när man böjer sig framåt) så känns det att det rinner ner i munnen och det är lite salt och äckligt. Tror även att jag lyckades hälla så det kom ur tårkanalen idag, fast inte säker. Kan varit "riktiga" tårar, man är ju lite blöt i ögonen när man är förkyld

Av: Malin

Låter ju som att du måste vara överkänslig av det tycker jag.



Var inte obehagligt alls, inte roligt att få i munnen så klart men det var ganska lätt att undvika. Köpte den på life, hälsokost butik för 160 kr.

2009-01-06 @ 19:47:44
URL: http://blundat.bloggagratis.se
Av: Perfektion by Emma

- ja men man är ju aupair av olika skäl. och jag visste inte att ditt mål var att bättra på tyskan :)

2009-01-06 @ 22:08:18
URL: http://perfektion.blogg.se/
Av: ♥ HelloNicki

Hej !

Var med och tävla om en super söt spetsklänning från forever 21 i min blogg !!



Kramis

2009-01-07 @ 00:24:41
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback