Startsidan

Barnvakt

Mamman och pappan for på bio så jag har vaktat ungarna. Det är inte så hemskt som det låter eftersom de är snälla. Vi såg först på film och sen jagade jag dem i säng. De ville inte sova och det kan man ju förstå. Inga barn vill sova vad jag vet. Nu är det i alla fall tyst och jag hoppas att de inte har nå jävulskap på gång. Egentligen var jag bjuden till fransyskan men jag var ju som sagt tvungen att passa barnen. Och dessutom orkar jag inte vara trevlig två kvällar i rad.

Lillpojken vill att jag ska följa med på hockey imorgon. Då skulle han krama mig sa han. Det är ett väldigt svårt beslut ska ni veta. Jag menar vem vill inte ha en kram av världens sötaste kille. Fast ska jag vara ärlig spenderar jag hellre 100 kronor på H&M än på hockey. Dessutom är han så liten och svag så om jag vill ha en kram så tar jag en kram.

Förresten så ska lillpojken väcka mig imorgon, klockan sju. Jag hoppas han skojades för jag känner inte för att ha två hoppande ungar i min säng när jag sover min skönhetssömn. Godnatt!

Min blogg ser så tråkig ut nu så därför publicerar jag en bild på hur jag såg ut igår. Det vita på kinden tror jag är deodorant eller nåt annat jag har lyckats smeta dit.
!

Kommentarer
Av: Eric

åh nina du ser ju ut som en supermodell :D

2009-01-31 @ 22:58:10
Av: Violet

Över 60??? Hahahahahh, går inte man i pansion då?(stavning?)

Jo, badminton är jätte kul, Fin bild på dig(du har på dig toppen från H&M) :D♥

Av: sophie

Svar: Oj det var ett tag sedan du åt banan :)

KRAM

2009-02-01 @ 11:55:57
URL: http://sophiesimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback