Startsidan

Ben & Jerry´s

Nu har jag varit ute och tagit lite bilder. Blev mest turistbilder men det kan ju vara bra att ha det med. Jag gick också hela långa vägen till den där bensinmacken som säljer Ben & Jerry´s. Först trodde jag att jag var fel för de hade ingen Ben & Jerry´s-frys. Men sen tänkte jag att när jag ändå var där så var jag ju tvungen att kolla ordentligt. Längst in i hörnet stod det en frys så jag traskade dit. Där inne står det TRE Ben & Jerry´sar. Två av dom var de där nya med körsbär, är lika med går inte att äta. Men den sista, mina vänner, är en Phish Food! Eftersom det är min nästfavorit så köpte jag den. Chocolate Fudge Brownie får jag leta efter på annat håll.

Nu ska jag lägga in bilderna jag tog.


Kommentarer
Av: domi

oh, den glassen är god! Men ja gillar mest cookie dough och caramel chew chew:D Ha en trevlig kväll!

Av: Bea

Mmm b&j e så gott:D

2009-01-25 @ 17:55:51
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback