Startsidan

Bild - familjen

Alltså fy tusan! Jag kan inte ens sitta på en vanlig stol för då gör det ont i stjärten. Jag har dessutom varit dödstrött hela dagen och nu tror jag snart att jag ska sova. Imorgon måste jag ta mig i kragen och antingen fota eller gå till nån affär. Lillpojken sa att vi kan gå på fredag i affärer så jag kanske måste fota. Det känns bara som att jag inte hinner. I och för sig skulle jag ju kunna gå ut nu men som jag nyss skrev tänkte jag sova. Det är inte klokt vilken omställning jag har gjort. Hemma sov jag så länge jag ville. Sen käkade jag och satt vid datorn och umgicks med Eric. Ibland gjorde jag läxor. Nu stiger jag upp så fort telefonen ringer och så har jag en familj på fem personer plus en flickvän, en hund, två hästar och massa kompisar runt mig hela dagarna. Jätteroligt men oerhört tröttsamt. Men det är bra, gud så smal jag kommer bli!

Nu har jag ritat av familjen, som ni ser är de väldigt glada! Sen att de ser groteska ut vet jag inte hur det kom sig. Förresten, mamman är inte det minsta tjock, ingen av dem ser onormala ut på något sätt och stora pojken har inte riktigt sånt där hår.


Kommentarer
Av: Sophie

Svar: Härligt att du har det bra ialla fall :)

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback