Startsidan

Bild på anka

Grattis mina vänner!

Jag har nu bestämt, och berättat för mamman, att jag ska gå ut och fota i solnedgången. Ingen återvändo alltså. Lillpojken ska förresten tillbaka till sjukhuset ikväll för att få nå grejs. Har han otur måste han stanna över natten.
Idag satte mamman upp mitt namn på ytterdörren ifall jag skulle få post. Det händer säkert. Om jag får tid nån dag kanske jag slänger iväg nåt vykort till nån som förtjänar det, men vi får se. Jag har ju ett tag på mig att bestämma om jag vill skicka eller inte. Förresten är det bara lilla mamma som har adressen hit.

För att det ska e lite trevligt ut får publicerar jag en bild på en ful anka som jag hittade vid svanarna.


Kommentarer
Av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

fin bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback