Startsidan

Bilder - Svanar

Jag var ute med hunden idag och då såg jag massvis med svanar och andra ankor. Jag hade med mig kameran så jag fotade lite. Jag släppte förresten hunden för dom säger att man kan det. Synd bara att jag inte vet hur man kallar på den och sånt. Jag testade "kom då, komsi komsi" men han kom inte. Sen övergick jag till "KOM NU! HIT!" Men det funkade inte heller. Sen när jag kom till slutet av "parken" så lät han sig infångas. Dom kanske alltid tar fast honom där, vad vet jag. Men ja, här kommer lite bilder.



Kommentarer
Av: Sophie

Svar: Dom hittar du på vero moda, fast du får nog ta och skynda dig :)

KRAM

Av: Tobi

I wanna see more pictures of youre town xD

2009-01-13 @ 21:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback