Startsidan

Blowjob

Hej alla vänner!

Idag har jag inte gjort så mycket spännande. Jag lekte med barnen och lilltjejen säger satan hela tiden för det har hon läst sig av mig. Föräldrarna måste älska mig! Sen har sjungpojken läst högt ur min blogg men han visste inte vad "blowjob" var så det löste sig ju smidigt. Fast sen slog han upp det så då förstod han. Det var nära att jag kläckte ur mig att han skulle söka efter det på youtube men jag hann få tyst på mig själv.

Nu har jag varit ute med lilla vovven och jag är ensam. Jag kanske ska passa på att sjunga lite. Det var längesen.

Kommentarer
Av: jeanny

sv: haha det gör det när dom håller på att komma ner ;D

Av: jeanny

sv: haha precis ;D

2009-01-31 @ 15:09:32
URL: http://gadn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback