Startsidan

Ebbas Ellegalaoutfit

Är det bara jag som tycker att Ebbas outfit på Elle-galan var gräslig?

Skorna: Fula helt enkelt.
Byxorna: Vardagsbyxor, inget man har på en gala.
Kavajen: För slafsig.
Linnet: Vilket linne? Jaha det genomskinliga! HEMSKT!
Plånboken: Skoj med lite färg men varför matchar hon den inte med nåt. Eller jaha, det har hon ju gjort, MED NAGLARNA!
Håret: Det tråkigaste jag någonsin sett.
Sminket: Vilket smink?

Om jag hade fått bestämma hade hon bytt allt. Väskan kan hon ha kvar och så matchar vi efter den. En enkel vit klänning och nå tjusiga skor. Eller en krusidullig vit klänning, spela roll. Sen har hon ju lite konstiga ögon så bara mascara runt ögonen och så på med ett häftigt rött läppstift som matchar väskan. Sen ut med håret för att dölja den höga pannan och så nån fräsig rosettliknande sak i håret som naturligtvis är röd. Hade inte det varit bra mycket tjusigare?

Hehe, jag tyckte att det inte stämde med Elin Kling för jag har för mig att hon ser rätt bra ut, men nu är det rätt!

Kommentarer
Av: Eric

ja den var ful hon såg ut som en prostituerad :P



2009-01-20 @ 16:35:35
Av: Emma

fast hon heter ju Ebba Von Sydow? Elin Kling hade en indianinspirerad klänning, med ett sött hårband och asheta loubotins till. Är du utvecklingsstörd eller? Du kan väl för fan inte hålla på att kritisera människor när du inte ens vet vad dom heter. Jävla idiot. Pinsamt förfan.

2009-01-20 @ 17:21:03
Av: Nathalie

Haha, tur att alla inte tycker lika.

Tack för att du har länkat mig!

Av: Carro

Vilken aggressiv kommentar du fått här!

Jag tycker Ebbas outfit var helt okej, mest det genomskinliga linnet som inte var så fint. Tycker det är snyggt med sotade ögon (eller om det är väldiga lösögonfransar hon har) till ljust hår.

2009-01-20 @ 18:38:49
URL: http://carra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback