Startsidan

En vit neger

Hej alla vänner!

Idag har jag alltså träffat tre andra au pairer. Vi satt på ett café och pratade och det var trevligt. En tjej var från Namibia (Susanne det ligger i Afrika) men hon var vit så jag var tvungen att fråga varför hon inte var mörkhyad. Typiskt mig va?! Men hon tog inte illa upp utan berättade att det är många vita som bor i Afrika.

De andra två kom från Frankrike och Schweiz så de pratade franska med varandra ganska ofta och det var spännande. Några ord snappade jag allt upp. Till exempel sa hon "kartong" en gång och det vet vi ju alla att det kommer från franskan. Det där var ett litet intrernskämt mellan mig och Eric men ni andra får gärna också skratta om ni vill.

Nu tänkte jag vara snäll mot er 5479 läsare och fota en dagens outfit. Hej då!

Kommentarer
Av: Eric

hahahahahahaha

GCarTÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅng

2009-01-18 @ 20:08:02
Av: Perfektion by Emma

ha ha. fint. nog om allt de där med kufiska orden. hur är de med dig och när åker du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback