Startsidan

Fånig kommentar

Jahaja, då var det lördag. Idag ska jag shoppa. Antingen med glada pojken eller med fransyskan och några andra. Jag ska fråga glada pojken först för jag har lovat. Nu ska jag dra på mig nå kläder och gå upp och äta frukost.

Förresten, såg ni kommentaren jag fick? Såhär stod det.

"De va ingen höjdar blogg de här! HELT KASS om ja får säga de själv! men de är ju jag då. Ps Roffe och jag har ett band i ett garage"

Jag tar inte åt mig för jag tycker att min blogg är den bästa som finns för den handlar om mig och det gör ingen annan. Men sen tycker jag också att det är svårt att ta en sån här kommentar seriöst eftersom den inte är skriven på korrekt svenska. Det känns som att det är ett litet barn som har skrivit. Jag har gjort felen med fetstil, missade jag något?

Kommentarer
Av: a l v v s . b l o g g . s e

Hejsan!

Brukar du läsa min blogg eller har du lagt till mig på bloggkoll?

Om du gör det så hör av dej isåfall så lägger jag till dej också ( :

Har du haft en bra dag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback