Startsidan

Gåshud och musikal

Hej vänner!

Nyss satt jag och sjöng för mig själv och då fick jag gåshud. Tyvärr tror jag att det berodde på att det var kallt och inte på att jag sjöng bra. Synd.

På tal om att sjunga så rotade jag lite på kittliga pojkens rum idag. Då hittade jag en pärm med texter och noter och sånt. Han är nämligen med i en musikal och har huvudrollen. Jag frågade om han var rädd men det var han inte. Fast han är duktig på att sjunga så det är säkert inga problem. Jag hoppas jag får gå på premiären som är i maj.

Kommentarer
Av: Anonym

cissi!!! hon är helt crazy sen hon kom tillbaka typ pms all the time

2009-01-30 @ 18:33:47
Av: Violet

Jo, det är ju klart att det är läskigt att rida på is, jag ryser av att bara LÄSA det, hahah



GUUUD, vad äckligt, ryser av att läsa, 50 ÅRR usch, en gång var det en 60 åring som solade topp-less (det va maj 2006)och alla killar asgarvade och sprang runt henne och garva hela tiden, man ba, öhhh...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback