Startsidan

Gröt med yoghurt

Godmorgon alla läsare!

Nu har jag käkat en härlig grötfrukost och så har jag dammsugit. Har jag förresten berättat att jag äter havregrynsgröt med vaniljyoghurt istället för sylt? Det gör man tydligen här och det är riktigt gott. Nu snackar vi riktig vaniljyoghurt som är gulaktig med svarta prickar i.

Dammsugningen gick både bättre och sämre än första gången. Bättre eftersom hunden inte hade legat i en stor puff som är jobbig och sämre för att jag gjorde illa mig. Jag skulle dammsuga bakom den nedrans tvn på mitt rum och då passade den på att bita mig. Ont gjorde det och min nagel gick nästan av.

Nu ska jag hoppa in i duschen.

Kommentarer
Av: Eric

sån yogurt e god faktiskt!

2009-01-21 @ 12:05:02
Av: Cristel

det ska jag göra !! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback