Startsidan

Häst på hal is

Hej alla vänner!

Idag skulle ju jag gå och shoppa men så blev det minsann inte. Efter lunchen frågade mamman om jag ville följa med till stallet och det ville jag ju såklart. Det var himla otäckt ska jag tala om för er för det var halt och hästarna hade inte broddar. Sen fick jag vara med om ett jag-är-för-långt-ifrån-mamma-och-måste-galoppera-ikapp-med-en-slags-rodeogalopp. Det var intressant eftersom jag trodde det var en latmask vi pratade om. Och nej, jag ramlade inte av.

Nu håller jag på att tina upp tårna och sen ska jag duscha. Imorgon kan jag inte heller shoppa för då är ingenting öppet. Inte ens mataffärer alltså. Och Eric som tycker att Umeå är dött.

Om jag vill skulle jag kunna fara in till München på disco ikväll med fransyskan och de andra men det vill jag inte. Jag tycker ju inte om discodans och dessutom har jag ingen lust att lägga mig klockan tre på natten, tidigast.

Kommentarer
Av: Violet

Nej inte längre, det var en tjej som fixade min blogg :) Vad har du gjort idag? Haft en trevlig dag? Kram

Av: Violet

Nej inte längre, det var en tjej som fixade min blogg :) Vad har du gjort idag? Haft en trevlig dag? Kram

2009-01-24 @ 17:34:01
URL: http://violeet.blogg.se/
Av: Violet

Gud vad jag känner mig blind nu, jag läste igenom allt snabbt o så men tänkte inte på att du hade skrivit det du hade gjort idag, Själv har jag hittills haft en trevlig hemmadag men ska till centrum snart och kolla jeans, behöver nämligen nya...

2009-01-24 @ 17:52:06
URL: http://violeet.blogg.se/
Av: Violet

Jag har bara cheap monday jeans som är ganska slitna enligt mig :)<3 men det är inte säkert att jag ska gå och kolla idag, men om det blir av går jag självklart, det finns inget bättre än att shoppa ;)

2009-01-24 @ 19:00:59
URL: http://violeet.blogg.se/
Av: Eric

ojdå det där rida låter farligt, förstod dock inte vad du menade med att springa-till-msmms saken,



här är det iaf superhalt, underkylt regn och slask



puss

2009-01-24 @ 21:12:49
Av: Affe

Man kan ju nästan tro att du är efterbliven när du håller på så här!: Lägg ner bloggen din gamle sjörövare

2009-01-25 @ 03:02:31
URL: http://olskrokensfedha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback