Startsidan

Hästmöte

Godkväll!

Idag fick jag träffa hästarna! De var jättesnälla och så. Vi gav dom äpplen och jag fick dreggel på min nya fina jacka. På onsdag ska vi dit och rida. Mamman ska rida alltså, jag ska nog titta på eftersom de är väldigt livliga nu och jag inte har suttit på en häst på två och ett halvt år. Sen var jag i en mataffär för första gången och det var roligt. Jag köpte tandkräm, schampo och handkräm så jag fick lite mynt tillbaka. Nyss såg jag och pojken Vem vill bli miljonär. Han fick översätta så det gick ganska bra. Jag kunde en fråga tror jag. Nu ska jag sova tror jag för imorgon ska jag dammsuga och laga lunch så det duger inte att sova till elva eller så. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback