Startsidan

Hockey inomhus

Hej vänner!

Idag har jag huvudvärk. Jag brukar aldrig ha det så det är jobbigt. Helst skulle jag vilja lägga mig i sängen och sova bort dagen men det går ju inte. Jag har i alla fall gjort tacos till lunch. Det är så roligt att se folk som inte brukar äta det äta det. De kan ju inte vika bröden rätt. Efter ett tag när jag fnissat klart för mig själv så visade jag hur man gör. Jag tror dock att de behöver lite mer träning innan de kan äta med en hand.

Nu spelar barnen hockey i rummet ovanför mig och det dunkar en massa. Jag förstår inte hur man kan få spela hockey inomhus. Fick ni det när ni var barn?

Kommentarer
Av: Eric

jag och johan brukade spela innebandy, med dörren som mål, och i ett hus i källaren. det var skoj

2009-01-29 @ 16:43:39
Av: Carro

Vi fick också spela innebandy inomhus. Åkte rullskridskor tror jag att jag gjorde också. Dock aldrig hockey ^^

Av: james bond!

alsooo mir machts spaaß!

2009-01-30 @ 19:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback