Startsidan

Hockeymatch

Hej alla vänner!

Nu har jag varit på hockey med pappan och glada pojken. Mina fingrar är så stela av köld så jag kan knappt skriva. Men ja, det var faktiskt mycket roligare än vad jag hade tänkt mig. Det var bra stämning och speakern sa hälften och publiken hälften. Typ såhär:

-Det står
-3
-till Landsberg och
-1
-till Kaufbeuren, tack
-Varsågod

Sen hade Landsberg en svensk i målet och det var ju naturligtvis därför vi, jag nu är jag ju faktiskt Landsbergsbo, vann med 3-1. Innan sa dock pappan att de andra var det bättre laget och det var ju extra kul. Sen när nån gjorde något extra bra så ropades den personen upp på samma sätt som tidigare.

-Och den fantastiska målvakten heter Peter
-Holmgren


Kommentarer
Av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag är astrött..så jag tror jag går och lägger mig innan midnatt...gäsp..haha

Av: Alexc

De va ingen höjdar blogg de här! HELT KASS om ja får säga de själv! men de är ju jag då. Ps Roffe och jag har ett band i ett garage

2009-01-24 @ 03:57:08
URL: http://olskrokensfedha.blogg.se/
Av: Anonym

De va ingen höjdar blogg de här! HELT KASS om ja får säga de själv! men de är ju jag då. Ps Roffe och jag har ett band i ett garage

2009-01-24 @ 03:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback