Startsidan

Kladdkaka?

Hej mina vänner!

Idag skulle ju jag baka med sjukpojken så det har vi gjort nu. Jag kan säga redan nu att det blev fiasko. det är nästan duktigt att lyckas göra en kladdkaka äcklig. Det har jag lyckats med. Nu tänker jag dock inte ta på mig skulden för det utan jag tänker skylla på ingredienserna. Och sjukpojken. Jag frågade efter kakao och han sa att vi skulle ta nå Nesquick. Typ oboy alltså. Jag trodde inte de hade nåt annat så vi bakade med det. Jag tog naturligtvis bort lite av sockret. Ja, hur blev den då, undrar ni säkert. Jo, den blev ljusbrun, äcklig och för liten. Fast egentligen var det formen som var för stor. Efteråt fick jag veta att de hade en mindre. Men ja, här har ni en bild.

Kommentarer
Av: Lilla mamma

Du har ju ett halvår på dig att öva.

2009-01-19 @ 22:41:47
Av: kranker junge!

und ich bin nich krank!^^

2009-01-20 @ 20:05:04
Av: Cristel

haha vilken söt kladdkaka ;)

okej, är det en annan ? den vill jag se, om du skyller på bush så måste jag ju såklart ckså se det


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback