Startsidan

Mardröm!

Godmorgon!

Igår hade familjen vansinnigt roligt åt den tyska översättningen av min blogg. Vi skrattade så att tårarna rann. Till exempel att mamman bara var en liten mamma och sånt där. Ja roligt var det i alla fall.

Nu ska jag gå upp och käka frukost. Jag bad lillpojken, som från och med nu kommer kallas för coola pojken eller liknande, komma och väcka mig men det har han inte gjort. Istället vaknade jag alldeles kallsvettig för jag drömde att jag skulle med ett flyg och inte ens hade packat. Huvvaligen!

Nu trodde jag att jag skulle bli väckt men det var bara mamman som skulle gå och köpa nybakat bröd. Då är det väl frukost om kanske tio minuter eller så. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback