Startsidan

Piano och korsord

Nu sitter jag framför deras macdator. Den är lite lurig att första sig pa. Bokstaven mellan z och ä finns inte och y z har bytt plats. Jag har spela lite piano och känner verkligen hur rostig jag är. Har ju mest spelat gitarr pa senare dar. Snart ska jag börja med lunchen, tortellini. Det tar ju ungefär 3 minuter att göra sa det är ingen bradska. Fast jag ska duka bordet nu hade jag tänkt. Fast jag vet inte hur manga som ska käka. Jaja. Jag ska förresten visa er en ascool sak sen, det har med havre att göra.

Jag löste korsord igar men det gick inte sa vidare bra. Idag i tidningen stod dock facit sa nu har jag fyllt i allt som saknades. Det roliga var att allt jag hade fyllt i, kanske 10 ord, var rätt! Hurra för mig! Nu har jag lagt fram de färdiga korsordet sa dom kan tro att jag klarade det helt själv.

Förresten, korsord heter "Schwedenrätsel", alltsa typ Sverigegåta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback