Startsidan

Pianospelning

Hej alla vänner!

Nu har jag ätit en härlig gröttallrik med yoghurt och sen har jag spelat piano. Senast jag spelade piano så här länge var himla länge sen. Det var nog knappast när jag spelade pianoläxan skulle jag tro. Jag hittade nämligen noterna till Månskenssonaten, Ballade pour Adeline och Für Elise. Eftersom jag bara kan drygt halva Für Elise så tänkte jag att nu ska jag förbaskeme lära mig den på riktigt.

Nu ska jag börja med lunchen. Jag vet inte riktigt om det är någon hemma nu så jag kan sjunga och sånt kul. Storpojken kan vara hemma och sjuk nämligen. Men ja, spela roll gummiboll. Adjö!

Kommentarer
Av: Marielle

Skulle bli så himla glad om du ville läsa mitt sista inlägg och se på youtube-klippet om alla barnen i Bangladesh, Vietnam, Afghanistan, Nigeria, och Tanzania. Det är så himla hjärteskärande och vi borde tillsammans på blogg.se skapa någon sorts kampanj eller så. Läs mer i mitt inlägg!



Många kramar, Marielle

Av: Violet

Åååh, vad jag MÅSTE till H&M nu<3 tack såå mkt för tippsen, så jättefina kläder :D

2009-01-26 @ 16:39:23
URL: http://violeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback