Startsidan

Ridtur i vårvärmen!

Hej mina vänner!

Idag har jag alltså ridit för första gången på över två år. Det var fruktansvärt roligt! Vi red ut, jag som trodde vi skulle rida i en inhängnad eftersom jag är ovan, i en jättefin skog. Vädret var perfekt och jag frös inte alls om öronen trots att jag inte hade nån mössa eller nåt under hjälmen. Nu har jag fruktansvärt ont i stjärten så jag kan knappt sitta på en stol. Axlarna ömmar också. Ska bli spännande och se om jag ens kommer upp ur sängen imorgon.

Alla barnen var hemma och sjuka idag. Nu ska jag hjälpa lillpojken med tyskaläxan men han kommer inte.

Kommentarer
Av: Lilla mamma

Visst är det i magen det skall kännas, inte i axlarna.

2009-01-14 @ 15:06:40
Av: Perfektion by Emma

- fast du förstod nog inte vad det var jag skulle studera. jag ska ska studera inredningsdesign/arkitektur. de är ju inte alls samma sak som grafisk kommunikation och html, foto och allt de där. däremot vet jag hur jag ska kunna marknadsföra itt företag osv.

Av: Mathilda

måste säga att jag tkr du har cool design :)

2009-01-14 @ 19:25:17
URL: http://mathildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback