Startsidan

Rundtur

Idag gick jag och mamman en sväng här i staden. Vi gick till ett ställe där jag fick fylla i ett papper på att jag är här eller nåt och sen kikade vi lite snabbt i centrum. Jag tror i alla fall att det var centrumet. Det finns massvis med fina saker att fota så det ska jag roa mig med nån dag framöver.

Jag nämnde att jag vill läsa Mein Kampf men den är tydligen förbjuden. Om jag förstod det rätt får man inte ens ha den hemma. Inte konstigt att jag inte hittade den i bokhyllan här på mitt rum. Fast jag såg att den fanns på biblioteket hemma så jag får väl läsa den när jag kommer hem då.

Snart kommer nog barnen hem från skolan, de får ingen mat där, så då får jag träffa dem.

Förresten, igår kallade jag diskmaskin för tvättmaskin.

Kommentarer
Av: Perfektion by Emma

- ha ha okej. har du läst mycke tyska förut eller?

Av: Erics syster Moa

konstigt att den är förbjuden,



pratar du tyska eller engelska med dem?

2009-01-08 @ 14:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback