Startsidan

Serious talk

Godmorgon godmorgon!

Igår kväll skulle jag prata med föräldrarna om mitt jobb. Dom tyckte inte att jag hade skött mig ordentligt. Nej nu ljög jag. Jag trodde att det skulle ta typ 10 minuter men vi satt där i EN OCH EN HALV TIMMA! Helt sjukt. Men vi pratade om ganska mycket. Dom sa till exempel att jag får ta hit hur många vänner jag vill och att dom får stanna över natten och sånt. Kan ju vara bra att veta.

Idag känner jag verkligen av hockeyn. Jag har träningsvärk i triceps och sidfläsket och sånt, suveränt! Dom sa också att jag kan börja med nån sport här men jag vet inte om jag ska det än. Det beror lite på hur mycket jag rör på mig med familjen, typ hockey, ridning och allt vad de sysslar med. Och att bara gå upp för två trappor för att komma till köket är ju jobbigt nog!

Jag lovar att det ska komma lite bilder, snart. Jag ska ta med kameran upp nu och visa den där coola saken ni vet. Jag ska äta havregrynsgröt, bra va pappa?! Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback