Startsidan

Skridskor

Idag har vi varit och åkt skridskor. De tyckte jag var duktig men det tyckte inte jag. Men det gick bättre än väntat faktiskt. Jaja, nu ska vi i alla fall fara till nå vänner till familjen. Vi ska sova över där också så jag måste packa lite. Jag fattade inte om jag skulle följa med dit eller inte så jag har försökt ställa ledande frågor hela dagen, utan att säga vi eller ni. Alltså om vi ska åka eller om ni ska åka. Ni fattar. Nu nyss sa dock pappan att jag kunde ta med skridskokläder för vi ska åka där hos vännerna imorgon. Så nu har jag speedduschat och klätt på mig och packat lite. Vi ska fara fyra alltså. Först ska vi lyssna på en tjej som spelar piano, hoppas det inte är en lång konsert eller så.

Jag är medveten om att jag beter mig som töntbloggerskor som skriver typ "oh shit jag försov mig och bussen till skolan går om tre minuter så jag hinner inte äta nån frukost". Varför i hela helvetet bloggar man då? Men ja, så bråttom har jag inte. Ska jag vara ärlig har jag nog packat klart. Ja, jag ska ta på mig skorna och jackan bara. Och h på mig ett till lager mascara. Hej då!


Kommentarer
Av: lotta

Hej! Det verkar ju gå jättebra där nere. Jag har ju själv varit au pair och vet hur bortkommen man kan vara, men du verkar ju reda dig finfint! Jag o eric bowlade idag och även om han kanske inte berättar det, eftersom han fick stryk, så spelade han riktigt bra. Åtminstone emellanåt. Kram från spysvärmor

2009-01-10 @ 20:41:06
Av: Sophie

Svar: haha tack ändå för hjälpen :)

KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback