Startsidan

Tack så mycket!

Godmorgon alla vänner!

Nu är en kvinna här och städar. Jag vet inte riktigt vad hon gör men jag vill inte störa. Fast jag börjar bli hungrig så jag måste snart gå upp och äta lite gröt. Jag längtar nästan till frukostarna när jag får gröt. Det är så himla gott med nypressade havregryn! Sen ska jag duscha för de har jag inte gjort på ett par dagar. Jag upptäckte att det växte hår i mina armhålor så då börjar det bli dags.

Jag ska dammsuga idag också för det brukar jag göra när jag ska duscha. Jag blir ju helsvettig och jättearg av dammsugningen så då är det bra att ta en härlig dusch.

Jag kollade på mitt konto nyss och då stod det typ "H&M säger tack så mycket". Det tycker jag var roligt.

Kommentarer
Av: Eric

Vars stod det hm tackar? på internet?

2009-01-27 @ 11:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback