Startsidan

Tävling, elstöt

JAG ÅNGRAR MIG! TÄVLINGEN OM EN NY BLOGGDESIGN FORTSÄTTER TILL PÅ SÖNDAG 18.00. FORTSÄTT TÄVLA!

Hej vänner!

Idag har jag och mamman varit och ridit. Jamie var lika rädd för halkan idag och ville inte ens gå ut ur hagen. Det kan ha att göra med att han nosade på elgrejen samtidigt som han stod på en isfläck. Ni kan ju kanske lista ut vad som hände då. Han fick en nedrans stöt och så halkade han. Därför vägrade han gå ut alltså. Men ja, vi löste det och red i ridhuset. Jag hatar verkligen ridhus för jag vet inte vad jag ska göra. Men ja, jag kanske kan bli bättre.

Nu sitter jag som vanligt och försöker tina upp tårna innan jag hoppar in i duschen. Det är väl dags för lunch nu också kan jag tro.

Ikväll ska jag iväg med fransyskan och massa andra au pairer. Vi ska till en bar och sen vidare till en klubb. Jag antar att min kväll slutar vid baren. Men ja, den som lever får se!


Kommentarer
Av: malinm.se

Ja nu när du säger det så är dom det :D

Av: Carro

Nä ut och skaka dina lurviga på en klubb nu, Nina! :D

2009-01-30 @ 14:12:58
URL: http://carra.blogg.se/
Av: Violet

Jo, det såg man, jätte fiint... Eller hur, alla killarna typ glode på henne hela tiden i väntan på att hon skulle böja sig...

Är inte det läskigt att gå ut/rida med en häst när det är halt?

2009-01-30 @ 15:22:05
URL: http://violeet.blogg.se/
Av: MalinCaarné - Kristianstads fashionista

fin blogg

2009-01-30 @ 18:10:37
URL: http://faaashionista.blogg.se/
Av: Pappa

Varför inte testa dina buggkunskaper. Vi var på buggen i går och oj vad roligt det var.Din mor har lärt sig att snurra två varv.

2009-01-30 @ 18:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback