Startsidan

Telefonterror

Godmorgon!

Telefonen har ringt typ 10 gånger men jag fattar inte om det är nån som vill komma in eller om det ringer. Dessutom tror jag att mamman är hemma och då tänker jag minsann inte svara. Nu när jag sitter här 20 cm från telefonen ringer den naturligtvis inte. Man kan ju se vem som ringer förstår ni. Fast det står på den att vi har nya meddelanden men jag vet inte hur man kollar. Jaja. Jag hade tänkt duscha idag men sen kom jag på att jag ju ska till stallet imorgon och då måste jag ju duscha. Istället tar jag nog på mig mjukiskläder för jag ska ju dammsuga nu. Fast först vill jag käka. Och måla naglarna, de går av hela tiden.

Kommentarer
Av: Perfektion by Emma

- inredningsdesign? nej de har jag inte. på gymnasiet läste jag foto och grafisk design/kommunikation.

Av: Lilla mamma

Stackars dig, du måste vara rädd om dina naglar.

2009-01-13 @ 11:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback