Startsidan

United 93

Just när jag skulle ställa mig och börja så smått med lunchen ringde pappan och sa att lilltjejen hade fått en flisa i en tand. Därför gick jag till hennes skola och väntade med henne där tills han kom. Jag har aldrig varit på hennes skola förut men jag hittade riktigt bra. Sen for vi i alla fall hem och jag gjorde lax, potatis och hollandaisesås. Det blev suveränt gott! Nu har dom varit hos tandläkaren och hon har fåt en fejktand eller nåt. Jag vet inte riktigt. Hoppas bara hon inte får lika mycket problem med tanden som min lilla mamma har med sin. Hon bet sönder sin tand på en popcornkärna en gång så passa er för det!

Nu nyss har jag sett United 93 och jag tycker det är så hemskt! Jag förstår fortfarande inte hur man kan älska en gud mer än sin familj och sina vänner. Mongon. Jag tror att guds vilja är att alla ska vara glada och lyckliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback