Startsidan

Upptäcksfärd

Nu är jag tillbaka. Jag och fransyskan började med att dricka kaffe/choklad på ett ställe. Hon pratar så mycket så jag förstår inte hur hon kan komma på nåt att säga. Men det är trevligt för hon är snäll. Sen gick vi till Müller som är en affär som har det mesta. Hon köpte smarties och jag choklad. När vi stod i kassan sg hon än vän genom fönstret och kastade sina smarties till mig och sa att hon skulle komma tillbaka. När det blev min tur att betala så betalade jag hennes snask också för jag är ju en snäll människa. Sen just när jag var klar kom hon tillbaka och då gav hon mig slantar för godiset. Precis som det ska vara. Sen var hon tvungen att gå hem och jobba men jag bestämde mig för att följa med henne och se vars hon bor. Det gjorde jag också och det snöade hela tiden. Sen när vi skildes åt gick jag för att leta efter stället som säljer Ben & Jerrys. Det hittade jag inte. Jag ska kolla på deras karta nu och se vars tusan det ligger. Sen gick jag hem. Nu är jag hemma.

Förresten hittade jag ett ställe jag ska fota från på vägen. Det får bli någon dag då det är bättre väder.

Kommentarer
Av: Eric

Ja mer bilder!

2009-01-21 @ 20:01:11
Av: plastsyrran & plastmorsan

Hej, äntligen har jag läst mig till en lägesrapport från sydligare breddgrader. Känns tryggt att familjen inte har dött av matförgiftning eller skörbjugg(kladdkaka 3 ggr dagligen exkl mellanmål). Sköt om dig, lovar läsa snart igen. Kram J Å M

2009-01-21 @ 20:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback