Startsidan

Fotboll!

Hej vänner!

redan innan jag kom hit drömde jag i hemlighet om att spela med ett tyskt fotbollslag här. Naturligtvis ett tyskt eftersom jag är i Tyskland. Men ja. När jag hade varit här i några dagar sa föräldrarna att jag kunde spela med några men jag iddes som inte för är man 20 år och spelar fotboll är man duktig och jag ids inte satsa. Men så idag sa mamman det igen och så hittade vi ett typ korpenlag. På måndag har dom träning så då ska jag ha bestämt mig. Om jag fortfarande vill ska jag fara dit och kolla lite och prata med tränarna. Sen måste jag införskaffa skor och benskydd om det inte finns att låna. Mamman trodde att det finns att låna av familjen så vi får se.

Om sådär en två timmar ska jag och mamman iväg och shoppa. Inte i centrum utan på ett annat ställe där det finns McDonalds och två bensinmackar som säljer Ben & Jerry´s. Hehehe. Sen ska vi skutta in i sportaffären också och kolla.


Kommentarer
Av: Eric

Fin bild :)

2009-01-28 @ 15:18:59
Av: Anonym

Bra motion nu när du inte har dansen :)

2009-01-29 @ 22:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback