Startsidan

Bakning

Nu har jag sett till att bakpojken har gjort sina läxor. Fast fiol ville han inte spela nu. Lika bra det kan jag tycka. Samma låt om och om igen. Han är väldigt duktig faktiskt så jag försöker inte klaga eller så, men ja, ibland kan det komma ett och annat gnissel. Jag tänker bara på gungbrädan vi hade på Böleängsskolan, den gnisslade. Men som sagt, han är väldigt duktig! Jag kanske ska fota noterna så ni får se!

Idag kallar jag honom för bakpojken för han bakade idag. Det skulle bli en kaka men det blev mest smulor. Den borde vara klar nu så jag kanske ska gå upp och kolla om det är ätbart.

Kommentarer
Av: Marielle

Kul att höra att du tänker så. Fler borde bli en världsförälder!

Av: Marielle

Ja, absolut! Man behöver inte köpa de dyraste jeansen varje månad. Man kan istället lägga undan några hundra till de stackars människorna i Nigeria!!

2009-01-26 @ 19:25:17
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Av: Carro

Ska du inte hitta på lustiga kodnamn för dem i familjen, så som jag brukar roa mig på min blogg haha ;P

2009-01-26 @ 20:27:01
URL: http://carra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback