Startsidan

Väckarklocka?

Godmorgon!

Jag förstår inte vad det är med den här telefonen. Imorse ringde den massa gånger, precis som igår, men just när jag bestämmer mig för att gå upp så slutar den. Är det mamman som ringer för att väcka mig och slutar när hon hör att jag spolar i toaletten?

Idag ska i alla fall jag och mamman till stallet. Det ska bli skojigt tycker jag. Hätarna var så väldigt snälla och det är ju alltid extra roligt.

Och om det är nån annan som är lika korkad, förlåt virrig, som Carolin så kan jag berätta att nej, Eric är naturligtvis inte här. Jag menade bara att han inte var hemma vid sin dator så jag kunde inte prata med honom. Adjöken!

Kommentarer
Av: Carro

Vaf... Det är väl inte så lätt att veta det. ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback