Startsidan

Blåöga nästan

Hej alla vänner!

På matchen skulle jag nicka en boll. En motståndare ville också nicka och kom från andra hållet. Hon var mycket mindre än jag så jag tänkte att hon flyttar sig nog. Det gjorde hon inte så jag nickade på hennes huvud. Tack gode ickeexisterande gud att jag inte har kvar piercingen för då hade den varit borta nu. Den andra tjejen fick i alla fall mycket ondare än jag så det gjorde inget. Jag är ju en hårding och visade inte en min. Nu är jag bara lite svullen men det syns knappt. Hoppas det är blått imorgon så jag kan visa en bild här på bloggen. För det vill ni väl? Ja det vill ni.

Nu är det snart dags att krypa i säng för imorgon har jag ju fotbollscup. Adjö!

Kommentarer
Av: Anonym

Hejsan, hur är det? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback