Startsidan

En dag med en vän

Idag har jag umgåtts med min tyska vän, som för övrigt heter Julia, hela dagen. Först var vi ju och shoppade som ni vet. Sen for vi hem och käkade lunch. Jag råkade servera kalla fiskpinnar men jag klarade mig smidigt undan genom att kalla det sushi. Sen kom Julia förbi och jag, hon, Eric och lilltjejen gick till badet. Julias kompis kom också och förhoppningsvis kan jag visa nån ful bild sen eftersom Julia fotade. Hon frågade om jag ville följa med till hennes barnfotbollsträning och det ville jag. Jag skyndade hem och bytte till vanliga underkläder och sen skuttade jag tillbaka och mötte henne. Vi köpte varsin glass och det var gott. Stora kulor fick man också så dit ska jag gå nästa gång. Om ni undrar alltså. Sen kom hennes mamma och hämtade oss och i bilen upptäckte jag att jag har världens bästa pojkvän. Jag hade nämligen bett Eric att packa min väska innan jag skulle fara eftersom jag hade lite bråttom. När jag kikade ner i väskan hade han lagt ner en chokladkaka! Förstår ni hur lycklig jag är? Just det.

Imorgon tänkte vi fara till München men eftersom mamman fyller år stannar vi hemma. Istället far vi dit på måndag eller så. Det här var ju ett himla tråkigt inlägg men ibland måste man ju få vara tråkig. Adjö!

Kommentarer
Av: mmautildah

haha tydligen ;O vad göru då :)?

Av: jennifer gräll

sv: ja det kan jag :)

2009-07-24 @ 01:16:32
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback