Startsidan

Fjomp

Hej alla vänner!

Nu har jag varit på min sista fotbollsträning, kanske för alltid. Jag fick en applåd av laget och det var pinsamt.

De är, som ni vet, inte så seriösa för när vi spelade på slutet frågade min tyska vän om vi ska gå på stan imorgon. Mitt i spelet. Men ja, det ska vi i alla fall. Jag får inte försova mig, i vanliga fall brukar jag ju sova till kanske elva. Men ja, jag ska inte försova mig.

Jag ska bli bättre på att blogga också. Fast man kan ju inte ha med sig kameran till badet för då kan nån sno den. Dessutom vill jag ju ta vara på min sista vecka här i Tyskland och då ids jag inte fjompa mig för er skull. Eller jo, ibland ids jag det. Men ja, nu ska jag sova, adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback