Startsidan

Ja, aber nein, aber ja, aber nein

Hej alla vänner!

Idag ska jag skjutsa mamman till Augsburg för hon ska och jobba. För er som inte vet så är det där IKEA ligger. I och för sig kommer min älskade Eric om en vecka och en dag så jag borde klara mig utan svenskt godis tills dess. Eller ja, egentligen utan allt godis men det ska vi inte hoppas för mycket på. Jag som skulle bli smal och brun i sommar, hur gick det med det?

Nu ska jag gå upp och äta gröt med vaniljyoghurt. Fast först måste jag klä på mig klart. Jag har förresten ont i halsen idag men men nu får det ta mig tusan ge sig för imorgon har jag min tredje sista fotbollsträning och den vill jag inte missa.

Om ni undrar vad jag menar med rubriken så kan jag berätta att jag brukar se på Little Britain på kvällarna, dubbat till tyska alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback