Startsidan

Kompisdag

Hej alla vänner!

Idag var jag ju och badade med Julia och det var trevligt. Sjuke Eric fick vara hemma. När vi hade badat, och simmat, klart gick vi hem till henne och bakade kladdkaka. Jag tycker den blev suverän och hennes pappa med. Hon själv åt inte så mycket så hon kanske inte gillade den, vad vet jag. Nu har jag förresten gett henne min bloggadress nu så nu får jag sluta vara elak med henne. Hon skulle i alla fall till München och åka inlines nu så då gick jag hem. Jag måste ju ta hand om Eric så han kan följa med till München imorgon.

Det blev alltså ingen städ- och packdag idag men det får bli på onsdag. Bättre sent än aldrig. Nej, nu börjar jag bli stressad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback