Startsidan

Rädda Barnen

Hej alla vänner!

Imorse vaknade jag av sopbilen klockan sex fast jag skulle ju upp och hoppa halv sju så det gjorde inte så mycket. För ett tag sedan jagade jag iväg barnen till skolan och nu skänkte jag just 100 kronor till Rädda Barnen. Jag är medlem på en sida där man gör undersökningar och då får jag pengar för det. Tyvärr kan jag inte ta ut pengarna så jag får välja mellan att skänka till Rädda Barnen eller Barncancerfonden eller så får jag trisslotter.

Nu försöker jag bota min hals för jag vill verkligen träna ikväll.

Kommentarer
Av: Susanna

Tack, schyst att du kommenterade! :)

Så du är au pair i Tyskland?? Funderar jag också på, fast har fortfarande två år i gymnasiet kvar... Läser tyska nu så. Får man fråga hur länga du ska vara där? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback